hello

hello
@myhello
Ben ne insanlar gördüm. 𝗢 𝗴𝗶𝘁𝘁𝗶 𝘀𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗴𝗶𝘁𝗺𝗲 𝘁𝗮𝗸𝗶𝗽 𝗲𝘁 ❤ " 00:00 ●━━━━━━────── 01:00 ⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ↻
Ve tam çıkacakken seslendi annem; —“yüreğini ört,insanlar soğuk Üşürsün!.”
Reklam
Biz ne acılar çektik demiğğğğ mutsuz denizz
Gücün varsa beni ittirdiğin gibi kaldır.
____( ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)*__________           *\╭👉\╭👉*sizi*              *|       |*seviyorum                *|   |* _şımarmayın_!!              *👠👠*hemen*_