hello

hello
@myhello
Ben ne insanlar gördüm. 𝗢 𝗴𝗶𝘁𝘁𝗶 𝘀𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗴𝗶𝘁𝗺𝗲 𝘁𝗮𝗸𝗶𝗽 𝗲𝘁 ❤ " 00:00 ●━━━━━━────── 01:00 ⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ ↻
Sustum anlatamadım o kadar çok şey var ki Herpsi kalbimde esir...;((
Reklam
İçim gidiyor ama oluru yok bu işin...
Herşey çok karışık hiçbirşeyi anlamıyorum.
Bozuk para insanın cebini deler, Bozuk insanda kalbini. Bu yüzden ikisinide harcayın gitsin...
Sevdiğimi başkalarıyla göreceksem kör olsun bu gözler...