• Gizem •

• Gizem •
@mysirelda
𝐶. ♡
"Nereye, hangi yöne gittiğini bilmemenin nasıl bir şey olduğunun farkında mısın azizim?"
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam
"Hem şu aşağılık insanoğlu nelere alışmıyor ki?"
Sayfa 31·Kitabı okudu
"Çaresizliğin ne demek olduğunu bilir misiniz siz? Hayır! Siz henüz bunu yaşamamışsınız, anlayamazsınız."
Sayfa 20·Kitabı okudu
"Her insanın gidebileceği hiç değilse bir yeri olmalı. Çünkü hayatta buna ihtiyaç duyduğunuz anlar mutlaka oluyor."
Sayfa 17·Kitabı okudu
"Çünkü insan sefalete düştüğünde aşağılanmaya önce kendisi hazır olmalıdır."
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam