Alzheimer hastası bir seri katili konu alıyor kitap. Başlagıçta okumada değişik bir tarzı var fakat sonradan rayına giriyor. Yer yer beni etkilediği, altı çizilesi yerleriyle biraz dünyaya bakışı, biraz hayatı-yaşamayı sorgulayıcı tarafı da bulunuyor.
Yazarın zıtlıkları(iyi ve kötüyü) bir arada işleme başarısı çok güzel. İlginç, naif, etkileyici bir hikaye.
Hem yazar hem hikaye çok beğendim.