Hanım

Hanım
@nahifce
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Ktü
103 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toplamaya çalıştıkça dağılıyor. Dağılıyorum. Bir şey var, var, halledemiyorum. Turgut Uyar
Reklam
Dokunsalar ağlayacağım bir ömür boyu. Ve değseler hüznüme, dökülecegim parça parça.
"Uzaklara giderek kurtulamazsın, kaçmaya çalıştığın her sey içinde."
"Çok bağırdım, duyulmadı. Artık fısıldamam bile.. "
"Ben daima, insanın kendisinden daha güçsüz bir şeye nasıl davrandığının, onun gerçek karakterini gösterdiğini düşünürüm."
Reklam