Hanım

Hanım
@nahifce
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Ktü
103 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Ve bazen savaşmamak lazım hiçbir şey için. Gelişi güzel yaşamak lazım hayatı. Olmuyorsa olmasın. En azından yorulmayız, kaybetmeyiz..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öğrendim ki.. Karşısındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin nereden geçtiğini bulmak zor.
"Hiçbir şey kaldığı yerden devam etmez."
"Otobüsün sağ camından etrafı izlerken, sol camından kaçırdıklarımızdan ibarettir bazen hayat."
"Hayatımı mahveden üç şey var; duygusallık, farkındalık ve her şeyi fazla düşünmem."