Hanım

Hanım
@nahifce
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Ktü
103 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Ben artık insanları anlamaya çalışmaktan vazgeçtim.. Ve dedim ki; anlamak kolaysa eğer onlar beni anlasın.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı insanlar var ki; Onlar başka yerlere, Başka zamanlara, Başka göklere ait.
Güneş artık aynı güneş değildi, gökyüzü de artık aynı gökyüzü değildi ve ben de artık aynı insan değildim!.
"Söz uçar Yazı silinir Burukluk kalır."
"Diyorum ki, taş duvar olaydım. İnsanlara bu kadar incelik fazla."