kalbine gelen o deniz havasının güzel duygusu yada güzel bir hayvan sevgisi dünyanın yaşam sevinci
peki bunları neden başkalarına ziyan ediyorsun ki sen kendi acını kendin çektin
bunu bir kız olarak söylüyorum ki
bir erkek için tüm erkekleri mahvetmeyin
bir yalan için dünyanın sonunu kirletmeyin
nice insanlar geçi farkındayım nicen insanlar çekti acı
nice insanlar çeekti güzelim hayatı
bu dünyanın güzelligi her kalpte vardır
şimdi buna 10 yaş velet paylaşımı diyen der ama belliki oda acı çekmiş sizlerden istegim:
YARANIN ÜSTÜNE TUZ BASTIRMAYIN...
iyi günler sağlıcakla kalın güzel insanlar unutmadan iy geceler de dilerim herkese...