Saf!ye Erdemc!

Saf!ye Erdemc!
@napim3456
SADECE GÖZLER AÇIK AMA DERİN BİR UYKUDAYIZ UYANAN HERKESE GÜNAYDIN
ogrenci
ortaokul
Denizli
Denizli
8 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
kitap kalbin izini takip etmişki acı sevgi üzüntü mutluluk hep içinde
Reklam
en güzel şeylerden biri kitaptır
tüm yazarlar iyi ki yazarsınız hayatımızı kitaplarla renklendirdiginiz içinde gerçekten teşekkürler:):).).):)
BENİM DOGRUM ONUN YALANI KADAR SAFTI
BİLKİ KALBİN YANIYORSA NORMAL BİRŞEY HERKES İÇİN ÇÜNKÜ HERKES FARKLI KİŞİLERDEN FARKLI ŞEKİLDE DARBEYİ YEMİŞTİR:)
Reklam