offffffffffffffffffffffffffffffff artık yazacak keliime bulamıyorum saçma sapan yazdıgım iletilerden bıktım hiçbir şeye anlam katamıyorum bunlar şimdi içimden geçenler artık bıktım ya anlayın beni bıktım günlük tutmak istesem sıkılıyorum bir köşeye atıyorum sanki günlüge ne yazacaz içindeki aşk açıga çıkar diye korkudan ya da utangıçlıkta yazaıyoruz ne ya ne ben bıktım hiç kimseye hayır diyemiyorum sinirlendigimde kendimi çok havalı sanıyorum ama neden kim adaletsizligi çıkardı artık ne yazim yorum ya da cevabı güzelce yazacak herkese iyi akşamlar ben sinirden bunları nasıl yazdım bşmiyorrum eger kötü içerikli bir kelie varsa öxür dilerim herkesten rahatsızlık için kusuruma bakmayın herkese iyi akşamlar.)