necooo

necooo
@neco07
Seninle uzun yola çıkmak vardı ama sen seversin yarı yolda bırakmayı.
Reklam
“Unutmayacağım. Sana en çok ihtiyacım olduğu anda beni görmezden gelişini”
İyi akşamlar
Birileri size; “dua et bana “ derse hayatı kalbine ağır gelmiştir, onu yanlız bırakmayın.
O da severdi beni. Lakin doluymuş yüreği, yer kalmamış bana.
Reklam