Nesli

Nesli
@neslishh
Beni arıyorlar ama dışlamak için...
Yeterli tecrübeden sonra tüm insanlar ikiye ayrılır: Çok daha evvel tanımış olmayı istediklerimiz ve hiç tanımamış olmayı dilediklerimiz.
Reklam
"Hevesleri,beklentileri,erteledikleri,kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları,gizledikleri,bitirilmemiş mektupları,susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir insan..."
"Gece, yalnızlığımıza çekilen gök perdeyse şiir içerdeki aydınlığımızdır."
Sanma ki derdim güneşten ötürü; Ne çıkar bahar geldiyse? Bademler çiçek açtıysa? Ucunda ölüm yok ya. Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten Güneşle gelecek ölümden Ben ki her nisan bir yaş daha genç, Her bahar biraz daha aşığım; Korkar mıyım? Ah, dostum, derdim başka... Orhan Veli Kanık