Herkes ayrı kafadan konuşmayı biliyordu.
- okuyamazsın,gidemezsin,gülemezsin, yazar dahi olamazsın, sen mi evleeceksin,sen mi başarılı olacaksın, sen mi güzel olacaksın???
ardı arkası bitmeyen beynimize nakşolmuş cümleler vardı. Hiç adını bile duymadığım 1K uygulamasında başkalarının gözünde yazarım, büyüklerimin yanında hanfendi,küçüklerimin yanında öğretmen, olgunluğumdan dolayı hoşgörülü, başarımdan dolayı profesör...
Beni ancak düşüncelerim değiştirdi.
Arkamda olmadığınız için Teşekkür ederim beni buraya düşünceleri ile getiren insanlar❣🌿⚘
" dua sabır şükür" , "azim, sabır , mutluluk"...