“Fırtına geçtikten sonra nasıl atlattığınızı hatırlamayacaksınız, nasıl hayatta kaldığınızı da. Ancak bir şey kesindir; fırtınadan çıktıktan sonra fırtınaya girenle aynı insan olmayacaksınız.”
"Paulo Coelho’ya göre bir çocuğun bir yetişkine her zaman öğretebileceği üç şey vardır:
1. Nedensiz yere mutlu olmak
2. Her zaman meşgul olabilecek bir uğraş bulmak
3. Elde etmek istediği şey için var gücüyle savaşmak"
Artık büyüdüğümü hissediyor ve bundan hiç memnun olmuyorum.
Kum saatindeki danelerin azaldigini gormek telaşa sürüklüyor beni
Oysa ne çok yapacağım şey
Ne çok hayallerim var daha yaşama dair ...