Arkadaşlar ben şunu anlamıyorum , burası sevgililerin ilanı aşk etme yerimi ! Birbirlerini etiketleyip gözel sözler yazıyorlar bence sırf DİKKAT ÇEKMEK İÇİN! Bu birbirlerinin etiketlemelerinin amacı belki birbirlerine olan aşklarını sevgilerini göstermek istiyorlardır ona bişey demem ama Aşk burda birbirini etiketleyip güzel sözler yazmak değil , Aşk gerçekten gönül ondaysa ve en zor zamanında yanındaysa aşk budur ! Öyle birbirini etiketleyip güzel söz yazıp ileti atmak değil!