İnanmanın kölesi oluyoruz bazen . İnanmak bazen kaçış oluyor herşeyden . Kendini inandırıyorsun gerçeğini bildiğin yalanlara .. iyi geliyor çünkü kurtarıyorsun o gününü o anını o haftanı ama gerçekler birgün ağır yaşatıyor acısını ... Ne inandığın için pişmanlık duyuyorsun ne de iyimser olabiliyorsun tam olarak nötr ama moral bozukluğunun arkasına saklanan bir nötürlük bu ...