Değer verdiğin kişi tarafından kırgın olunca dünya'ya kırgın oluyor , yemeklere , suya , güzel nefes almaya , mutluluğa , huzura ne ararsan herşeye kırgın oluyor insan ... Kırgın olmak hissini sürekli tatmak , peki bu galiba bı öğün yemek veya daha fazlası gibi bir bardak suya hasret kaldığın gibi suyu ictiğin de o rahatlama hissi gibi hemen geçmiyor bu his... bu his kimilerin de uzun sürebiliyor.'-'