NİHAL Z

NİHAL Z
@nihal1x
Eğer yürüyeceğime değmeyeceğini bilseydim o yola adım atmazdım . Ama şimdi yollar o piti piti :)
Reklam
En acısıda kendini kandırmış olmak .
Sandığından fazla öfkeliyim ama kendime sana değil çünkü seni adam eden benim sonradan adamsızlığı tercih eden sensin ...
Hayatı gereğinden fazla ciddiye almayanların gözüktüğü tavır o düşüncesizlik . Biz çok ciddiye alıyoruz sanki bizim gibi düşünceli olmak zorunda.
Ah be çakır gözlüm atladığın birşey var, bu benim ilk çöküşüm değil ; ilk noktayı koyuşum değil .
Reklam