"Bütün çabam, kimseye muhtaç olmadan yaşamaktır. İnsanlar benden bir şey almazlarsa, bana çok şey vermiş olurlar. Hiçbir kötülük etmezlerse, yeterince iyilik yapmış sayılırlar."
*Michel de Montaigne*
"İnanmak var olmaktır, bilirsin İnandığımız şeyler için yaşayalım
Nice sabahlar, nice aydınlıklar
Gelecek nice iyi günler için yaşayalım.."
•Ümit Yaşar Oğuzcan