nihan

"Bütün çabam, kimseye muhtaç olmadan yaşamaktır. İnsanlar benden bir şey almazlarsa, bana çok şey vermiş olurlar. Hiçbir kötülük etmezlerse, yeterince iyilik yapmış sayılırlar." *Michel de Montaigne*
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öğrenmek, biz insanları korkutur. Hele bir de yeni öğrendiklerimiz, bildiklerinizi yıkıyorsa durum iyice tüyler ürpertici bir hâl alır.
Sandığınız kişi olmayabilirsiniz!
"İnanmak var olmaktır, bilirsin İnandığımız şeyler için yaşayalım Nice sabahlar, nice aydınlıklar Gelecek nice iyi günler için yaşayalım.." •Ümit Yaşar Oğuzcan