“Ah, bazen arkadaş edinmenin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Bir süre sonra hayatından çıkıp gidiyorlar ve gelmeden önceki boşluktan daha kötü bir acı bırakıyorlar.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Birbirine ait olan şeyler daima bir aradadır. Bunu bilmiş olsalardı, bazı insanlar bir sürü sorundan kurtulmuş olurdu. Ancak bilmiyorlar, bu yüzden cennete ve dünyaya hükmeden güzelim enerjiyi, birbirine ait olmayan şeyleri bir araya getirmeye harcıyorlar.”
“Hiç fark ettin mi bilmiyorum. İnsanlar bir şeyi sana söylemeyi borç bildiklerini dile getiriyorlarsa sevimsiz bir şey duymaya hazır olman lazım. Hakkımızda duydukları güzel şeyleri söylemeyi neden borç görmüyorlar acaba?”