Alyeska

Alyeska
@nisr
Yar beni silmiş kalbinden Zor geliyormuş mesafeler gel...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benimki hissizleşmek değildi, kendi göğsüne kendi ellerinle her gece bastırarak bir şeyleri kabullenmek hüzünüydü..
Hâlâ kollarımda beni seven eski seni taşıyorum. Seni o kadar çok özledim ki.. Cenazeme geleceğini bilsem, ölürüm...
Eskidendi o, olmayacağını bildiğim halde uğruna verdiğim emekler.
Sen resmine bakarken kirpiklerini saymaya çalışan bir kadını kaybettin :)