+Bunca şeyden sonra neden aradın demeyecek misin?
-Herkesin gittiği bir dönemde, kimsenin seni anlamadığını düşündüğün, yorulduğun, sana bir şey demese de sadece varlığını hissettiğin bir insana ihtiyacın vardır belki?
+Bıraktığım gibi kalmıssın ;)
-Ben hep bıraktığın gibi kalacağım,
Ama hiçbir zaman bıraktığın gibi olmayacağım.