Alyeska

Alyeska
@nisr
İçimin yorulduğunu hissediyorum..
Reklam
Bazen kavuşamazsın ama unutamazsın da, Vazgeçemezsin ama artık çabalamazsın da...♠️
Sadece sevdiğini değil, İnsan affedemediğini de çok özlermiş. Hiç affedemediğini. Bir daha olmayacağını bile bile, istemeye istemeye, İstemiyeceği birini de özlermiş insan...
Gidemem canım burnuma gelse de...
+Bunca şeyden sonra neden aradın demeyecek misin? -Herkesin gittiği bir dönemde, kimsenin seni anlamadığını düşündüğün, yorulduğun, sana bir şey demese de sadece varlığını hissettiğin bir insana ihtiyacın vardır belki? +Bıraktığım gibi kalmıssın ;) -Ben hep bıraktığın gibi kalacağım, Ama hiçbir zaman bıraktığın gibi olmayacağım.
Reklam