Nisa Kızıl

Nisa Kızıl
@nisstaylor
hem sempatik hem yakışıklı pin.it/5MiVEVudS
Bunu da daha önce anlattım başka ne yapabilirim ki, hayatını anlatmak istiyorsam yapmam gereken bu değil mi, kim gerçekten dinlemek ister ki senin hayatını ya da seninki gibilerini? Dinletene kadar tekrar etmek zorunda değil miyiz? Onları bizi dinlemeye mecbur bırakmak değil mi tek çaremiz? Bağırmaktan başka çaremiz var mı?
Reklam
Ya unutacaktık ya ölecektik ya da unutarak ölecektik. Unutmak ya da ölmek ya da unutmak ve unutmaya çalışırken ölmek.
açlığa, susuzluğa, ölüme, ölümden beter acılara, fırınlara, gaz odalarına, toplu infazlara, insanın etini koparmak için fırsat kollayan köpeklere, soğuğa, sıcağa, sıcağa ve boğaza dolan toza, susuz kalmış ağızda beton gibi sertleşen dile, kafatasının içinde kuruyup büzüşen beyne, çalışmaya, yine çalışma-ya, bite, pireye, uyuza, ishale, yine susuzluğa, bütün bunlara ve daha aklıma gelmeyen şeylere rağmen yine de sıkıntıya, yine de gelmeyecek olanı ya da gelmesi gecikeni beklemeye yer varmış.
Bak sana ne söyleyeceğim: Ben de ağlıyorum. Hem de çok. Sık sık.
İnsan içinde uykum gelip duruyo