N.BAHAR

N.BAHAR
@nmkbhr
Ol deyince olduran gönülleri imanla dolduran,Allaha Kurana Peygamberlere Bayrağa ve Silaha yemin olsun Şehitlerim Rahat Uyusun Gazilerim Emin Olsun İntikam Daim Olsun Unutursak  Kanımız Kurusun Allah MÜSLÜMANLARI Korusun Amin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bu çok iyi :) :)
“Yoluna cânum revân itsem gere cânâ didüm. Yüzüme bin hışım ile bakdı did cânun mı var?” -Zâtî
N.BAHAR isimli okura yanıt verildi
N.BAHAR
Çok hoşuma gitti bende yazdim🙈