Ol deyince olduran gönülleri imanla dolduran,Allaha Kurana Peygamberlere
Bayrağa ve Silaha yemin olsun
Şehitlerim Rahat Uyusun
Gazilerim Emin Olsun
İntikam Daim Olsun
Unutursak Kanımız Kurusun
Allah MÜSLÜMANLARI Korusun
Amin
Kelimelerin değil belki ama mânanın hükmü neredeyse kalmadı.
Boş konuş çok konuş gerzek gerzek her Saçmalığa haykiŕa haykiŕa gül.
Favori olmuşsun.
Bu arada tabi buna moda falan diyorlar
Namık Bahar
Kelimelerin değil belki ama mânanın hükmü neredeyse kalmadı.
Boş konuş çok konuş gerzek gerzek her Saçmalığa haykiŕa haykiŕa gül.
Favori olmuşsun.
Bu arada tabi buna moda falan diyorlar
Namık Bahar
Kelimelerin değil belki ama mânanın hükmü neredeyse kalmadı.
Boş konuş çok konuş gerzek gerzek her Saçmalığa haykiŕa haykiŕa gül.
Favori olmuşsun.
Bu arada tabi buna moda falan diyorlar
Namık Bahar
Kelimelerin değil belki ama mânanın hükmü neredeyse kalmadı.
Boş konuş çok konuş gerzek gerzek her Saçmalığa haykiŕa haykiŕa gül.
Favori olmuşsun.
Bu arada tabi buna moda falan diyorlar
Namık Bahar
Merhaba 1K'nın güzel insanları. Bugün, 3 yaşındaki kardeşim anjiyo olucak. Rica etsem dualarınızda ona da yer verir misiniz? Şimdiden herkese teşekkür ederim. Allah razı olsun. :)