Sena

‘Ramak kaldı’ deyimi hayatımın baya gündeminde şu sıra.
Reklam
Var olmaya çalışmak da bir mesele. Her şeye rağmen.
Susmak her zaman cevap mıdır? Artık çaresizlik gibi gelmeye başladı.
Sanırım artık kitaplarda geçirmiyor.