aiş

her güçlü kadının kalbi biraz(!) kırıktır
Reklam
Bir rivayete göre youtu.be/P5rSkpGr3SI?si=... bu şarkının Benî Nadîr yahudilerinden Ka'b b. Eşref'e ait olduğunu şimdi öğrendim, bugün de aydınlandık elhamdülillah
Dostluğuyla rızıklandırıldığımız insanlar ♡ Elf
Urfalı öğrencim bir şeyi unuttu diye "hay ben kendimi napayım" diyor bu Urfalıların kendiyle derdi ne olacak böyle
Aynı anda nelerle baş ettiğimi bildiğim halde kendimi fütursuzca yargılamaktan alıkoyamayışım , merhamete hasret benliğim için tam bir hayal kırıklığı.. of ne diyosan aiş