nisa

"hani, eski bir deyiş vardır" dedi pauline, "olmuş bitmiş, düzeltilmesi elde olmayan şeyler için dövünmek yararsızdır oysa." "bu shakespeare" dedi tony. "kış masalı" dedi pauline.
Sayfa 117·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
müziğim olduğu için ben şanslıydım. müzik benim içimdeki dünyadır. ben bir icracıyım, müziği icra etsem de, et­mesem de o hep içimdedir benim.
Sayfa 114·Kitabı okudu
pişmanlığı yoktu. fakat kayıpları vardı. kayıplar hep olurdu.
Sayfa 111·Kitabı okudu
ışık tek bir saniyede dünyanın etrafını üç kez dolaşabilir. neden aynısını ben yapmayayım? bizi bunların hiçbirinin yaşanmadığı bir zamana geri götür.
Sayfa 105·Kitabı okudu