Gelmemeye giden kız..

Gelmemeye giden kız..
@not_gulumse
Nur*Nazenin'
Öldüm, göremedi gözleri belkide kördü. 🙃
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Herkes ikinci bir şansı hak etmez mi? ~ Herkes ikinci şansın peşinde , kimse ilkini düzeltmenin peşinde değil.. 💔
"Kimse bilmesin nerde olduğumu sorarlarsa öldü dersin , böyle gelmiş böyle de gider kafam senden bile güzel .. 💜 ~Kolpa
Mutlu son diye birşey yoktur , son varsa mutluluk yoktur.. 🖤🍷
"Bensiz oluyorsa , sensiz de olur." 🕊️