ALİ riza Ulusoy

ALİ riza Ulusoy
@noter1453
Bazı insanlara duyduğum sevgiye çok üzülüyorum. O kadar sevgiyi bir kaldırım taşına versem çiçekler açardı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şu yalan dünyanın iplerine takılmış ayaklarımız, kurtulalım derken de iyice dolanmışız
Son bir veda şiiri yazmak istedim.. Gelişini yazdım, gidişini yazdım, acımı, sızımı yazdım. Ama vedaya dair son satırı yazamadım, noktayı koyamadım. Şiir de, ben de eksik kaldık. Ne şiiri, ne de kendimi tamamlayamadım
""Konuşurum bazen kendimle , deli olduğumdan değil , Dolu olduğumdan belki' de ... Beni benden iyi kim anlar ki hem zaten ! Ben yeni yeni çözdüm , hayatın matematiğini , Bitti bende o armutun sapı ,üzümün çöpü günleri ... Ne başım kaldırıyor , Ne içim el veriyor zaten.. Kendimle olmanın getirdiği huzuru yaşıyorum. Her geçen gün daha çok uzaklaşıyorum , kalabalıklardan , Her uzaklaşmam beni yakınlaştırıyor kendime . Geçte olsa anladım ki , Hayat kendinle iyi geçinince , ve kendinle yetinince, kendine bakınca güzel. Bana ben lazımım, Geri kalan her şey geride kalınca , uzağımda
Bir şeyi eksik bu Yaz in Çiçeği mi desem Güneşi mi. Eskisi kadar coşkulu çaglamıyor dereler Sokaklar yine insan dolu Atmak ister gibi kışın ağırlığını üzerinden Kimi kırgın Çoğu durgun İçten bir gülümsemeye hasret yüzler Bir şeyi eksik bu yazın Papatyalar vaktini geçirmiş Kuşlar dönmemeye kararlı gibi göç ettikleri yerden Bulutlar ağlamaklı Şarkılar tatsız Şiirler yarım. Yalnızlıktan mı desem Yorgunluktan mı Bir şeyi eksik bu yazın