Naz

Keşke tüm sevgiler karşılıklı olsa da herkes mutlu olsa.
Reklam
Değmeyecek insanlar için neden üzülüyoruz ki ?
İnsana yapılacak en büyük kötülük, onu bir umudun içine hapsetmektir.
Bazen mutlu olmak için bir amaca bağlansan da yine mutlu olamazsın.
Olmuyor olmuyor ne yapsam olmuyor...