" Korkunu sadece anlamaya çalışıp, onu seni sadece korumaya çalışan bir parça olarak konumlanıp kabul edebilirsen, hayatının merkezinden uzaklaştırırsın. Hele ki ona teşekkür ederek sevgi enerjini gönderirsen onu eriterek, enerjinden silme yönünde yol alırsın. Etkisini hayatından uzaklaştırırsın. "
" Kişi her ne yaparsa yapsın, içsel olarak kendini suçlu hissediyorsa özgür değildir. Durum tamamen kişinin içdünyasında ne olduğu ile ilgilidir.
Kişinin dürüstçe içsel olarak ne hissettiği, maske takmadan ne hissettiğidir özgürlük."
" Birbirimiz üzerinden nasıl beslendiğimizi fark edip, içdünyamızda gerçekte ne olduğunu samimiyetle anlayamazsak ilişkilerimizi fark etmeden zehirleriz. Dürüst olarak, kendi içdünyamızı kabul edebilmemiz sevgi dolu ilişkilere bizi yöneltir.
Sevgi, dürüstlük ve kabulü gerektirir. "