Zaten "çok yoğunum" bahanesi, çoğunluk için bir kaçış cümlesi. Bu aslında şu demek; " Evet çok yoğun olabilirim ama vakit ayırabileceğim o ilk ayrıcalıklı grup içerisinde sen yoksun. Vakit ayıramıyorum değil, seni vakit ayırabildiklerimden saymıyorum. Bunu da açık açık söyleyemediğim için böyle bir kaçış yolu buluyorum.