Eda

Eda
@nuredax
Çocukken, "büyüyünce ne olmak istiyorsun?" sorusuna "hiiiiiç" derdim. Büyüdüm, dediğim gibi hiiiç oldum..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Geç kaldım Her şeye biraz, Kendime çok.”
"Ölülere acıma Harry, yaşayanlara acı, en çokta sevgisiz yaşayanlara."
Yıllar sonraki kendime not; eğer kalbinde biri çiçek açtırabildiyse onun hatrına o bahçeyi kimseye talan ettirme. Hayatta değilsen de eğer umarım toprağına güller getirecek vefalı insanların vardır.