Eda

Eda
@nuredax
"Yaralar derin, seneler kadar."
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
canım çok şey anlatmak istiyor ama yorgunum. beynim yorgun, bedenim yorgun, bunca şeyi affeden kalbim bile yorgun artık. heveslerim yorgun, iyimserliğim yorgun, konuşarak anlaşmaya olan inancım bile yorgun. benden geriye mecalsiz bir şey kaldı sadece. çok yorgunum.
21 tane yüzyıl arasından sevmenin, sevilmenin, sadakatin kıymet bilinmediği zamana denk geldik.
Zarifoğlu diyor ya hani; "Onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemişse, toprağı sen değilsindir" diye. Öyle işte...
Hayatımın tam olarak olacağı varsa olur dönemindeyim.