Eda

Eda
@nuredax
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.” Sabahattin Ali
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Üç saniye süren göz göze gelişlerin en az üç yıl unutulmayışı var."
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de'
Müzik
Kulaklığın son sesi yetmiyor, kafamdakileri susturmaya
"Bir şey seçebilseydim, unutmayı seçerdim. Her şeyi, tüm geçmişi."