Eda

Eda
@nuredax
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de'
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek zaman ayırmaktır. Boş zamanları doldurmak değil.
“Etrafın seni sıkmaya başladığı zaman kitap oku.” | Sabahattin Ali
1000Kitap
yoruldum biraz, gökyüzüne bakalım mı?
“70'lerde olsak bir sürü plak alırdım sana, 80'lerde açık hava sinemasına götürür, izledikten sonra muhallebi ısmarlardım, 90'larda mahallenin bütün güzel misketlerini kazanır dökerdim avuçlarına, 21.yüzyılda nasıl sevilir inan ki bilmiyorum, içim ısınmadı bu yüzyıla, bağışla..”