nevin köseoğlu

nevin köseoğlu
@nvn5234
"Bir gün öleceğim ve bu dünyadaki tek pişmanlığım okuyamadığım kitaplar olacak. "
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne.. Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa.. Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır, Kopmaz kökler salmaktır oraya.. Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını.. Kavgaya tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin! Ve uzandın mı bir kez sımsıcak kumlara, Bir kum tanesi gibi, bir yaprak gibi, Bir taş gibi dinleneceksin..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne görsem, ötesinde hasret çektiğim diyar; Kavuşmak nasıl olmaz, madem ki ayrılık var?...
Zaman lazım sadece, unutacaksın! Nasıl unuttuysan çocukluğunu, kırılan oyuncaklarını. Kırılan kalbini de öyle unutacaksın...
Arkadaşlar sizce kalmak mı zor gelir Yoksa gitmekmi??