nazmi15&535

nazmi15&535
@nzmi
Sadece bir kere gözlerine bakmak bu kadar etkiler mi...
Reklam
Sevgili Dost
Eğer yeryüzündeki bütün elleri bir masanın üzerine koysalar, elini bulabilirdim onların içinden.
Öyle ağırım ki kendime Sen benden gittin gideli Tenim küs olmuş tenime Sen benden gittin gideli.
Öyle dalmışım ki hayallere, yaşadığımı unutmuşum.
Yarın elbet bizim, elbet bizimdir gün doğmuş, gün batmış, ebed bizimdir! Necip Fazıl Kısakürek