Oli : Kendime bir çivi tabancası
alabilir miyim? Bütçede bunun için yer var mı?
North : Tabii ki sana oynaman için güçlü bir silah vereceklerdi. Aklımı
meşgul eden yeterince bela yokmuş gibi.
North Bağı : Benimsin. Sen benimsin. Bir daha kimse sana zarar veremeyecek. Ne ben, ne diğerleri ne de bir başkası. Gölgeler sana
zarar veremez. Onlar da benim gibi sana aitler. Hepimiz öyleyiz
North: Eğer bağım seninle zorla bağ kurmaya çalışırsa beni öldür
ya da Gryphon’a beni bayıltmasını söyle. Onunla hâlâ bağlantı
kurabilirsin, değil mi?
Oli: Sanırım seni bayıltmakla başlayacağım.
Kısacık bir seks için seni öldürmeye gerek yok, North.
ÇIĞLIK ATMAK ÜZEREYİM. Bu kitapta ilk iki kitaba kıyasla daha çok Smut sahne barındırmaktadır . Sayın yazar bütün konuları işleyip hemde nasıl bu kadar akıcı yazabiliyorsun aklım almıyor. Oli artık güçlerini kullanmaktan çekinmeyi bırakıyor. Bağları aslında onun nasıl biri olduğunu anlıyor. ( Nox hariç) Oli’nin Direnişçiler tarafından kaçırılıp tekrar Silas tarafından işkence görmesiyle bağı kontrolü alır ve artık olaylar durdurulamayacak hala gelir. Yorumu kısa tutuyorum malum serinin 3. Kitabı her cümle Spoiler oluyor. SPOILERR!!!! Hem North hem Atlas’a bağlanmak mı? Kalbimi yerinden çıkacak az kaldı . Tabii North ve Gryphona aynı yatakta olması da tövbe haşa. NE DEMEK SAGE KAPILARI AÇTI yazar öyle güzel bir yerde bitirmiş ki ağzım 5 karış açık kaldı. Mükemmeldi diğer kitabı bir an önce okuyacağım.