📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Maalesef Atatürk devrinde tahılla beslenen; incir, üzüm satarak geçinen Türkiye, ufku ve vizyonu itibariyle bugünkünden çok daha ilerideydi. Atatürk adeta “Ben bu dünyaya üçüncü dünyalıların yolundan değil, birinci dünyalıların arasından bakarım, o tribüne çıkarım” iddiasındaydı..
O milletin öğretmenlerini tanıyacaksın, kafa orada oluşur. Bugünkü Türkiye’nin halini de öğretmenlerinden anlarsın. O iyi değilse, memleketin hali de iyi değildir.