Narin

Narin
@oha_narin
albino brokoli meğersem karnabaharmıs
Kitaplar okundu, sen bendin, ben sen
Müzik
Reklam
Ne zaman gitti tren? Bir ben kaldım bir de gölgem Saatim mi geri kalmış, bilmem Ne zaman gitti tren?
Müzik
Ne sen anladın ne ben öğrendim Ön sözler gereksizmiş, geç bildim Okuduk yine de, gençmişiz işte Öylesizliğin daha güzelmiş öylece
Müzik
Firar eder aklım başımdan Uçar gider Ziyan olmuş yıllarım Varsın olsun yeter
Müzik
"Ne zaman öleceğimizi bilmediğimiz için, hayat hiç bitmeyecekmiş gibi gelir. Ama hiçbir şey çok tekrarlamaz kendini. Aslında çok az tekrarlar. Çocukluğunuzun bir öğleden sonrasını, öyle ki, hayatınızı onsuz düşünemediğiniz, sizi derinden etkilemiş bir öğleden sonrayı, daha kaç kez anımsayabilirsiniz ki? Belki dört, beş kez daha. Belki o kadar bile değil. Dolunayın çıkışını daha kaç kez izleyebileceksiniz? Belki yirmi. Ama yine de, her şey sonsuzmuş gibi gelir.