Fatma

Fatma
@okudukca_
" Okumak, özgürlüğe uçmaktır. "
Kötümser olmanın hiçbir anlamı yok. O saçmalık zaten hiçbir işe yaramıyor.
Sayfa 286·Kitabı okudu
1000Kitap Gerçek Okurlar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayırlı ramazanlar 🌙
Yine olsa yine aynı aynı hataları yapardım. Ama kendime hep daha çok değer verirdim.
Hayatının akışını kendisinin belirlediğini hissetmeyen hiçbir insan gerçekten mutlu olamaz.
Sayfa 162·Kitabı okudu
1000Kitap Gerçek Okurlar
Pencereden "KOCA YAŞLI ŞİŞKO DÜNYA!" diye bağırsım var.
Düşünce