Daha iyi hissetmek istiyoruz,psikolojimizi buna uygun şekilde şartlara uyarlıyoruz.
Dışarıdaki dünyaya değiştirmekten ümidi iyiden iyiye kestiğimizde yoğun bir biçimde içe yöneliyor ve kendi ruhumuzun marangozuna soyunuyoruz.
İçe bakabilmek büyük meziyet ama sadece içe bakmak bir kusur.