okuyan biriii

Ve sen içindeki iyiliği keşfet.. Ve aklına gelen kötü fikirleri sil Unutma sen İyi bir insansın
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve 2018 çok güzel olacak inanıyorum gerçekten inanıyorum olacak..
İşe başladıgımdan beri okumaktan uzak kaldım yorgunluktan dolayı.. Aldıgım dergileri okuyamadım ..ama yarın deliler gibi okuyacağım..
Bütün olumsuzluklara rağmen gülümsemek ..ahmakça ama tek yapabilidigim bu..
Okuyacak bir sürü kitap var ama ömür kısa