Ömer/

Ömer/
@omercel1109
Ne için varsan onun için yaşa.. youtu.be/dorMd5abdfw
Paramedik/ İstanbul
İdil, 8 Nisan 1997
92 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Târî
Bana döndüğün yerdeyim..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yaşadım diyebilmen için..
YAŞAMAYA DAİR   Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın                        bir sincap gibi mesela, yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,                        yani bütün işin gücün yaşamak olacak. Yaşamayı ciddiye alacaksın, yani o derecede, öylesine ki, mesela, kolların bağlı arkadan, sırtın duvarda, yahut kocaman gözlüklerin,                         beyaz gömleğinle bir laboratuvarda                                     insanlar için ölebileceksin,                         hem de yüzünü bile görmediğin insanlar için,                         hem de hiç kimse seni buna zorlamamışken,                         hem de en güzel en gerçek şeyin                                       yaşamak olduğunu bildiğin halde. Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin,            hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil,            ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,                                       yaşamak yanı ağır bastığından.                                                                                      1947 Diyelim ki, ağır ameliyatlık hastayız, yani, beyaz masadan,               bir daha kalkmamak ihtimali de var. Duymamak mümkün değilse de biraz erken gitmenin kederini biz yine de güleceğiz anlatılan Bektaşi fıkrasına, hava yağmurlu mu, diye bakacağız pencereden, yahut da sabırsızlıkla bekleyeceğiz                                 en son ajans haberlerini. Diyelim ki, dövüşülmeye deşer bir şeyler için,                                diyelim ki, cephedeyiz. Daha orda ilk hücumda, daha o gün                            yüzükoyun kapaklanıp ölmek de mümkün. Tuhaf bir hınçla bileceğiz bunu,                         fakat yine de çıldırasıya merak edeceğiz
Üşüyorum Mevsim faşist, İçim ince.. #MehmedUzun 🎈 Saygıyla..
Sanırım acıyı sevmiştik Ajitasyona uğrayan kalbimizi Kaybettiğimiz kavgalarda ararken..