ömer

ömer
@omerdecai
beni biraz yalnız bırakır mısınız
Gidişatın Destanı
Ne acayip günler gördük, geçtiler Ne tahammül, ne seferi seçtiler Ne ekin ektiler, ne gök biçtiler Gün ağardı, zaman doldu, yol yarım Arı küstü, çiçek soldu, bal yarım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkulmak sevilmekten daha iyidir. Korkuyu kontrol edebilirsiniz, sevgiyi asla.
Kendinizi çok fazla erişilir kılarsanız etrafınızda yarattığınız halenin gücü azalır.
Bir şeye bağlanmaktan kaçınmanız, bağlandığınız bir şeyden kurtulmanızdan daha kolaydır.