Çöp kutusu

Çöp kutusu
@omeredep
Dik Dur Ve Gülümse, ßırak Neden Gülümsediğini Merak Etsinler..!!
Burda Begeni Butonu Bile MUTLU Biz Insanlar ise Nedense Hep UMUTLU ....!!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
HayaI kurmak bedava faIan değiI. YıkıIınca anIarsın, bedeIinin ne kadar ağır oIduğunu!
Kalbindeki sevgi <3
Kalbindeki sevgi içindeki korkuya yenik düşerse hep kaybedersin ;))
Dışardan çok mutIu bir yaşam sürüyoruz gibi gözükse de biIader, geceIeri 4 duvar arasında müebbet yemiş hayaIIer.
Pardon,buralarda bir kaç kırık kapl Gördünüz mü? Size soruyorum bayan; Hiç aynı kalpte defalarca dirilip öldünüzmü?