Ömür

Ömür
@omrtba
Dik dur ve Gülümse bırak neden gülümsedigini merak etsinler.. (Bibliosmia/Overthinker) youtube.com/watch?v=4UmZNYh...
Anesteziyoloji
İstanbul
Mersin, 29 Nisan
567 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Beklemeyi öğrendiğim gibi.. Gidecek yolu kalmayanın, geri döndüğünü de "öğrendim". Gelme.!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok sevmişim ne önemi var ki ? Onun kokusuna bir başkasının kokusu karıştı..
Bir tarafta sevilmek için çıldırabilecek'ken diğer tarafta sevme'yiniz diyecek kadar gerçek'çiyim. Çünkü… çünkü'sünü biliyorsunuz zaten.
Tüm acılarımın, kalbime saplanan bıçakların ve ruhumun çığlıklarının içinde bildiğim tek şey bizim artık "Biz" olamayacağımız noktaya geldiğimizdi... Bu bir ilişki değil paranoyaklıktı, delicesine bir oyun akıl almaz bir fırtına. "Çok" lar böyleydi işte.. Çoklar yorardı, çoklar delicesine bir aşkı bitirir ve tüketirdi. " Çok sevmek, çok aşık olmak, çok bağlanmak çok sahiplenmek, ya da çok kıskanmak" Bize de olan buydu işte içimizin "çok" ları bizi bitirmişti. İşin tuhaf yanı da ne biliyor musun? Ben dünyaya bir daha gelsem yine "çok"ları yaşamayı seçeceğim... ;)

Ömür

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2018 88. kitabı
Yasemin Ünlü
7.1/10 · 104 okunma