Çokça özledim o eski günleri beraber söylediğimiz şakıları toplumun baskısına karşı yazdığımız şiirleri beraber koşup, beraber yürüdüğümüz yolları çağlayanların dere, derelerin ırmak olmasını falan fişman işte..
demiştin ya birinde sistemin içinde olanlar, sistemin varlığından haberdar olmazlar diye peki bizim çabamız ne için dediğimde susmuştun. cidden yine susacak mısın ? yeniden bağırmayacak mıyız insanlar insanlar demeyin artik, o insanlar dediklerimiz de bize insanlar diyo diye.